Tilaisuuden siirtyessä tai peruuntuessa, voit halutessasi hakea lippurahojen palautusta tapahtumakohtaisesti annettuun päivämäärään saakka. Jo ostetut liput käyvät myös sellaisenaan uuteen ajankohtaan.

LIPPUPISTEELTÄ lippunsa ostaneet käyttävät vain Lippupisteen omaa palautuslomaketta, joka löytyy täältä.

TICKETMASTERILTA lippunsa ostaneet hakevat lippurahojen palautusta 2021 alkaen Mikaelilta täyttämällä palautuslomakkeen.
Lue ja täytä lomake huolella ja lähetä se sähköpostiosoitteeseen info@mikaeli.fi
Liitä sähköpostiviestiin myös kuva(t) lipusta/lipuista.

Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja, myös narikkamaksua. Tilaisuuden peruuntuessa tai siirtyessä palautetaan vain lipun hinta, Ticketmaster Suomen käyttöehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua. Rahat palautetaan aina alkuperäiselle ostajalle.

HUOM, mikäli olet ostanut lippukaupasta lippusi samaan aikaa ystäväsi kanssa ja lipuissa on sama tilausnumero, täyttäkää vain yksi lomake!

-Mikäli palautuslomakkeen täytössä on ongelmia, voit myös lähettää lomaketta vastaavat tiedot sähköpostiviestissä. Tarkistathan ennen lähetystä, että kaikki tarvittavat tiedot ovat yhdessä ja samassa viestissä. Palautuksia tulee paljon, joten tietojen etsintä useammasta viestistä vaikeuttaa käsittelyä.

-Mikäli tapahtuma peruuntuu kokonaan ja olet maksanut lippusi luottokortilla, Paypal -tililtä tai Klarnalla, ei sinun tarvitse täyttää palautuslomaketta. Lippurahat palautuvat Ticketmasterin toimesta automaattisesti sinulle.

Ticketmaster ei vastaanota enää palautuslomakkeita Mikaelin tapahtumiin.
Ticketmaster ei myöskään infoa asiakkaita sähköpostitse siirroista ja peruutuksista.


Pyydämme asiakkaitamme seuraamaan kotisivuiltamme mahdollisia muutoksia.
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

X