Tilaisuuden siirtyessä tai peruuntuessa, voit halutessasi hakea lippurahojen palautusta tapahtumakohtaisesti annettuun päivämäärään saakka. Jo ostetut liput käyvät myös sellaisenaan uuteen ajankohtaan.

LIPPUPISTEELTÄ lippunsa ostaneet käyttävät vain Lippupisteen omaa palautuslomaketta, joka löytyy täältä.


TICKETMASTERILTA lippunsa ostaneet hakevat lippurahojen palautusta 2021 alkaen Mikaelilta.

Lähetä sähköpostiosoitteeseen info@mikaeli.fi palautukseen tarvittavat tiedot:
Asiakkaan nimi, lippujen tilausnumero, lippujen määrä, tilinumero ja pankin bic-tunnus. Liitä sähköpostiviestiin myös kuvat kaikista tilauksen lipuista.
Sähköpostin aiheeksi Palautuspyyntö sekä tapahtuman nimi

Tarkistathan ennen lähetystä, että kaikki tarvittavat tiedot ovat yhdessä ja samassa viestissä. Palautuksia tulee paljon, joten tietojen etsintä useammasta viestistä vaikeuttaa käsittelyä.

Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja, myös narikkamaksua. Tilaisuuden peruuntuessa tai siirtyessä palautetaan vain lipun hinta, Ticketmaster Suomen käyttöehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua. Rahat palautetaan aina alkuperäiselle ostajalle.

HUOM, mikäli olet ostanut lippukaupasta lippusi samaan aikaa esim. ystäväsi kanssa ja lipuissa on sama tilausnumero, lähettäkää vain yksi palautuspyyntö!


Ticketmaster ei enää infoa asiakkaita sähköpostitse siirroista ja peruutuksista.

Pyydämme asiakkaitamme seuraamaan kotisivuiltamme mahdollisia muutoksia.
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

Tilaa uutiskirje
X